Autor: 021.rs

Novi Sad
30.03.2023.
08:37 > 08:52
Građanski pokret "Bravo" i Pokret "Dosta je bilo" protive je odluci GSP da smanji broj polazaka autobusa od 1. aprila.
  • Novosađanka

    30.03.2023 15:15
    Botine
    Prvo da zamolim ove botine da mi odmah izlupaju minuse . Koliko minusa lupe, toliko ih malera pratilo taj dan, Bože , molim ti se. Ljudi moraju na ulice, izašlo je pola Evrope, samo mi ćutimo. Ovom javašluku nema kraja!
  • Pajo

    30.03.2023 15:07
    I opet malverzacije Lemajićeve grupe pred izbore. 2014 prd izbore odštampali su više od 3000 sportski članskih karata i prodali ih kao godišnje karte za sve linije. Te karte se i danas korist. Sad smanjuju oko 300 polazaka. Za jedan polazak autobus potrosi 10 litara goriva i ta ušteda će završiti van kase GSP kao i ona od članskih karata.
  • МилеНС

    30.03.2023 11:17
    било за очекивати
    Не знам зашто је толико људи изненађено овим јавашлуком и скандалозном одлуком али као што наслов написах било је за очекивати.
    Као прво, да ли сте приметили колико је старих, крш аутобуса враћено у саобраћај последњих месеци?! Где су сви они нови аутобуси ??? У квару? Ко је донео одлуку о куповини тих?
    Као друго, плате возача. Логика руководећих је па он седи целу смену, само вози истом путањом дај да га платимо 55-60 хиљада и нека гледа како га могу сутра заменити јефтини Тунижани или неки други мигранти... Не, не може тако.
    Као треће страначке пијавице које разарају не само гсп него свако јп и јкп силне новце расипају.
    1+1+1= збогом ГСП НС јер ово је резултат два могућа сценарија, или просто уништавање јер су неспособни, не умеју, само су бахати или заиста намерно уништавање да неки подобни, приватни преузму ГСП...?!?
  • Hm

    30.03.2023 10:37
    Prošle godine GSP dobio od Grada skoro 900 miliona dinara subvencija da bi se pokrilo loše poslovanje...Em su gužve ujutru, em čekamo bus dugo, gužve posle podne, propustim 2-3 autobusa jer ne mogu ni nogu da stavim u njih, pa onda opet čekaj, i onda dođe 2 busa jedan iza drugog skoro prazni...A ona aplikacija NSmart ba š i ne radi dobro, ne pokazuje dobro vreme dolaska autobusa...Zašto lepo neko ne izađe i kaže istinu da JGSP Novi Sad ne može više da izdrži i da će se biti prodato?
  • NikolaDetelinara

    30.03.2023 10:12
    Takt sedmice treba da bude 10 minuta u spicevima. Cesto moram da cekam narednu jer bude guzva.

    Mnogi delovi grada su slabo ili uopste nisu pokriveni i zato ljudi moraju da koriste druge vidove prevoza.

    Treba prosiriti postojece linije, povecati takt, zaposliti vozace..
    Tu najvise treba grad da uzme ucesca i kupi minimum 50 buseva i to ZGLOBNIH.

    GSP funkcionise u obimu kao pre 30 godina, a grad se u medjuvremenu duplirao.

    Ako nisu sposobni, odredjene linije prepustiti privatnim prevoznicima.
  • Куп је битан

    30.03.2023 10:04
    Сто пута сам рекао да ће највеће жртве ове власти бити управо они слојеви становништва који је највише и подржавају. Ко највише користи градски превоз? Пензионери.
  • olgicailin5

    30.03.2023 09:46
    Neprihvatljiva odluka JGSPa
    Koristim često autobuse jer sam invalid u kolicima i veza sa gradom mi je neophodna.
    Molim Vas hajde da ovu sumanutu odluku sprečimo ODMAH , prihvatam svaki konstruktivan predlog...peticija, hitan razgovor sa gradonačelnikom i sl. Pozdrav Olgica :)
  • Limanac 3

    30.03.2023 09:42
    nikad gori javni prevoz
    Nas gradski prevoz je i ovako vise nego jadan. Oslanja se samo na autobuse, nema tramvaja niti vozova koji razvoze ljude na vecim distancama i smanjuju haos u saobracaju. Mislim da su posle lokdaunova u koroni precutno smanjili vec broj polazaka. Na velikom broju trasa gde prolazi vise autobusa polasci uopste nisu sinhronizovani pa da autobusi idu nekim razmacima, nego imate situaciju da 3 slicne slinije stizu u isto vreme na stanicu. Vidi se apsolutna nestrucnost ljudi u GSP, ta garnitura ljudi u GSP nije stanju da vodi firmu. U gradu koji je mnogo izrastao poslednjih godina ovakvo smanjenje broja polaza autobusa je nedopustivo. Iovako je preveliki broj vozila u gradu u kojima imate jednog vozaca, guzve su nenormalne.
    Ali kao i sve ostalo, niko kod nas u drzavi nikada ne snosi posledice za los rad, ni direktori jp, ni lekari ni ministri ni niko, pa tako ni u ovom slucaju.
  • Srbija

    30.03.2023 09:14
    Srbija
    Dobro GSP i funkcioniše koliko ima neradnika, svercera i godišnjih karata koje koštaju 2000 din... Penzioneri se vozaju kao deca na ringispilu samo menjaju buseve
  • Normalno

    30.03.2023 09:13
    Odluku o redulovanju donose “osobe” koje isti ne koriste a pripremaju teren ili za totalno gasenje GSP ili za lagodno preuzimanje istog
  • Mile

    30.03.2023 09:10
    NSmart - NSGlup
    Imamo sistem NSSmart koji se koristi na glup nacin. Vozaci idalje prodaju karte i to otezava i usporava njegov rad. A o bezbednosti da nepricamo.

    Na tom sistemu mogu da se ocitaju mesecne karte. Nije moguce da se kupi kartica i napuni kreditom i da se otkuca. Meni ne treba mesecna karta. A kada hocu da koristim autobus cesto nemam sitno 65din, i vozac se muci da mi vrati kusur ili nema.

    Ne znam zato ovo nije moguce, molim vas da se pokrene tema. Mnogo cesce bih koristio prevoz, to kazu i ljudi sa kojima pricam.

  • Perikle

    30.03.2023 09:04
    Zajedno započne, ostali prepišu. No nema veze, bitno je da postoji reakcija na ovaj marifetluk.
  • Dida

    30.03.2023 09:02
    Dida
    Sve ce to uspesan SNS preduzetnik,srediti? Ako vam i ovo nije za blokadu NS sta je sledece...ubijati se za hranu po ulicama?! Ustajte Novosadjani odavno je vreme!!! Dizite guzice i glave iz apatije i besmislenog STRAHA!!!
  • rale

    30.03.2023 09:02
    Bila je skoro informacija da Srbija više nema međunarodnih voznih linija. Sada polako tonu gradski prevozi. Polako i sigurno klizimo ka nivou malo naprednijih afričkih država.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna